quality content once in a decade

05 March 2014

"Yeah sure, take left"

2 comments
So today after i came home from work i decided to jog.

I felt i really need some fresh air to release stress sikit.

Lol no. Actually people are complaining i'm getting fat, so i need to get in shape.


So dengan semangat waja, aku jog dari rumah ke Taman Rakyat (Andalas, Klang). Selalu naik kereta, tapi kereta masuk bengkel kan, jog jelah. Jauh kot. Sampai sana dah penat. haha teruk

Selalunya aku akan ikut orang lain yg tengah jog. For motivation kot. Kalau jog sorang macam takde matlamat je.


Dalam third round ni aku jalan la kejap. Nak kumpul stamina balik. Then aku dah ready, ada orang jog past me. Aku pun apa lagi, follow la.

Then ada simpang ke kiri. Tetiba orang yang aku follow tu bersuara

"Kamal, sini ke?" sambil menunjuk ke kiri. At least that's what I heard.


Dia tanya lagi sekali. "Mal, kiri ke?" Dia pandang belakang and realized i'm not kamal. He took the left turn and I just went straight. lol

2 comments :

wancrazykid said... Reply To This Comment

lorhhh...mcmmana lha org tu bleh silap org plak...ahahahaha

Aqilah Azmi said... Reply To This Comment

ahahahahaha malu gilaaaaaaaaaaaa